შეფასების სქემა

მოსწავლის შეფასების სქემა

კრიტერუმები
1-2 ქულა
3-4 ქულა
5-6 ქულა
7-8 ქულა
9-10 ქულა
რამდენად არის ჩართული გაკვეთილის პროცესში
საერთოდ  არ არ ერთვება
ზოგჯერ ერთვება
ხშირად ერთვება ,მაგრამ  არაადეკვატურად ასრულებს სამუშაოს
ხშირად არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ცდილობს ზუსტად შეასრულოს
ხშირად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში და ზუსტად ასრულებს  სამუშაოს
მოსმენა და ანალიზი
უსმენს და ვერ ხვდება
უსმენს ,მაგრამ ვერ აანალიზს  
უსმენს, ზოგჯერ აანალიზებს
უსმენს შეუძლია ანალიზის გაკეთება  
კარგად აკეთებს ანალიზს 
რამდენად აკეთებს
 სინთეზს და  იყენებს პრაქტიკულად
 საერთოდ ვერ აკეთებს
 სინთეზს და   ვერ იყენებს პრაქტიკულად
ნაწილობრივ აკეთებს
 სინთეზს და    იყენებს პრაქტიკულად
 ზოგჯერ აკეთებს
 სინთეზს და    იყენებს პრაქტიკულად
აკეთებს
 სინთეზს და    იყენებს პრაქტიკულად
სრულყოფილად აკეთებს სინთეზს და იყენებს პრატიკულად
ჯგუფური მუშაობა
პასიურია
ზოგადად მუშაობს
შეუძლია კომპიტერთან მუშაობა
აქტიურად მუშაობს
ზუსტად მუშაობს, სწორად ასრულებს
კითხვა პასუხი
ვერ პასუხობს
ნაწილობრივ პასუხობს
ზოგჯერ პასუხობს
შეუძლია პასუხის გაცემა
სწორად და ზუსტად  პასუხობს კითხვებს

მასწავლებლის თვითშეფასება

კრიტერიუმები / ქულები
მცირედ
საშუალოდ
მთლაინად
გაკვეთილისდაწყებაიწვევდამოსწავლეთამოტივაციის ამაღლებას, გამოწვევის გამოყენება



გაკვეთილისმიზანიიყოგასაგები, კონკრეტულიდარეალისტური



აქტივობებიემსახურებოდამიზნისმიღწევას



გამოყენებულირესურსებიიწვევდამოსწავლეთამოტივაციის ამაღლებას დააქტიურჩართვასსაგაკვეთილოპროცესში



შეფასებისშედეგადმიღებულიშედეგებიშეესაბამებოდამიზანს



გათვალისწინებულიიყომოსწავლეთაინტერესებიდაშესაძლებობები



მოსწავლეები იყვენენ  უფრო აქტიურები ვიდრე მე



ვიჩენდიყველამოსწავლისადმითანაბარყურადღებას



ვიყენებდიაქტიურიმოსმენისტექნიკას



ვაძლევდიმოსწავლეებსგანსაზღვრულდროსსამუშაოს შესასრულებლად



რისი გაკეთება შემეძლო უფრო უკეთესად






გაკვეთილის შეფასება მოსწავლის მიერ

შემოხაზეთ     სასურველი     პასუხი
კი
არა
საშუალოდ
თავს ვიკავებ
გაკვეთილიკარგად  იყო  ორგანიზებული
გამოყენებულიმასალა[ელ. პრეზენტაცია, მოსწავლეთანამუშევრები]  იყოსაინტერესო
გაკვეთილის  განმავლობაში უკეთ შევძელით საკითხების აღქმა
მასწავლებელი  მეხმარებოდა  შეცდომების   გაანალიზებაში
გაკვეთილი  იყო  რთული და გაუგებარი
გაკვეთილი  იყო  ადვილი და საინტერესო
საშინაო  დავალება  იყო  მარტივი
მასწავლებელი  ყველა  მოსწავლეს  ეპყრობოდაპატივისცემით
მოსწავლეები  პატივს  სცემდნენ   მასწავლებელს
მასწავლებელი  ზედმეტად  მკაცრი  იყო
მასწავლებლის  შეფასება  იყო  სამართლიანი
გაკვეთილს  მაღალ  შეფასებას   ვაძლევ




























Комментариев нет:

Отправить комментарий