მოსწავლის შეფასების სქემა
კრიტერუმები
|
1-2 ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
რამდენად არის ჩართული გაკვეთილის პროცესში
|
საერთოდ არ არ ერთვება
|
ზოგჯერ ერთვება
|
ხშირად ერთვება ,მაგრამ არაადეკვატურად ასრულებს სამუშაოს
|
ხშირად არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში და ცდილობს ზუსტად შეასრულოს
|
ხშირად ერთვება საგაკვეთილო პროცესში და ზუსტად ასრულებს სამუშაოს
|
მოსმენა და ანალიზი
|
უსმენს და ვერ ხვდება
|
უსმენს ,მაგრამ ვერ აანალიზს
|
უსმენს, ზოგჯერ აანალიზებს
|
უსმენს შეუძლია ანალიზის გაკეთება
|
კარგად აკეთებს ანალიზს
|
რამდენად აკეთებს
სინთეზს და იყენებს პრაქტიკულად
|
საერთოდ ვერ აკეთებს
სინთეზს და ვერ
იყენებს პრაქტიკულად
|
ნაწილობრივ აკეთებს
სინთეზს და იყენებს პრაქტიკულად
|
ზოგჯერ აკეთებს
სინთეზს და იყენებს პრაქტიკულად
|
აკეთებს
სინთეზს და იყენებს პრაქტიკულად
|
სრულყოფილად
აკეთებს სინთეზს და იყენებს პრატიკულად
|
ჯგუფური მუშაობა
|
პასიურია
|
ზოგადად მუშაობს
|
შეუძლია კომპიტერთან მუშაობა
|
აქტიურად მუშაობს
|
ზუსტად მუშაობს, სწორად ასრულებს
|
კითხვა პასუხი
|
ვერ პასუხობს
|
ნაწილობრივ პასუხობს
|
ზოგჯერ პასუხობს
|
შეუძლია პასუხის გაცემა
|
სწორად და ზუსტად პასუხობს კითხვებს
|
მასწავლებლის თვითშეფასება
კრიტერიუმები / ქულები
|
მცირედ
|
საშუალოდ
|
მთლაინად
|
გაკვეთილისდაწყებაიწვევდამოსწავლეთამოტივაციის ამაღლებას, გამოწვევის გამოყენება
|
|||
გაკვეთილისმიზანიიყოგასაგები, კონკრეტულიდარეალისტური
|
|||
აქტივობებიემსახურებოდამიზნისმიღწევას
|
|||
გამოყენებულირესურსებიიწვევდამოსწავლეთამოტივაციის ამაღლებას დააქტიურჩართვასსაგაკვეთილოპროცესში
|
|||
შეფასებისშედეგადმიღებულიშედეგებიშეესაბამებოდამიზანს
|
|||
გათვალისწინებულიიყომოსწავლეთაინტერესებიდაშესაძლებობები
|
|||
მოსწავლეები იყვენენ უფრო აქტიურები ვიდრე მე
|
|||
ვიჩენდიყველამოსწავლისადმითანაბარყურადღებას
|
|||
ვიყენებდიაქტიურიმოსმენისტექნიკას
|
|||
ვაძლევდიმოსწავლეებსგანსაზღვრულდროსსამუშაოს შესასრულებლად
|
|||
რისი გაკეთება შემეძლო უფრო უკეთესად
|
გაკვეთილის შეფასება მოსწავლის მიერ
შემოხაზეთ სასურველი პასუხი
|
კი
|
არა
|
საშუალოდ
|
თავს ვიკავებ
|
გაკვეთილიკარგად იყო ორგანიზებული | ||||
გამოყენებულიმასალა[ელ. პრეზენტაცია, მოსწავლეთანამუშევრები] იყოსაინტერესო | ||||
გაკვეთილის განმავლობაში უკეთ შევძელით საკითხების აღქმა | ||||
მასწავლებელი მეხმარებოდა შეცდომების გაანალიზებაში | ||||
გაკვეთილი იყო რთული და გაუგებარი | ||||
გაკვეთილი იყო ადვილი და საინტერესო | ||||
საშინაო დავალება იყო მარტივი | ||||
მასწავლებელი ყველა მოსწავლეს ეპყრობოდაპატივისცემით | ||||
მოსწავლეები პატივს სცემდნენ მასწავლებელს | ||||
მასწავლებელი ზედმეტად მკაცრი იყო | ||||
მასწავლებლის შეფასება იყო სამართლიანი | ||||
გაკვეთილს მაღალ შეფასებას ვაძლევ |
Комментариев нет:
Отправить комментарий